Страницы

Фізкультурні хвилинки, фізкутпаузи, комплекси вправ

Вправи рекомендовані для включення у режим навчального дня молодших класів

Вправа 1. Дія натисканням на пальці рук (по методиці японського лікаря Намікоси Такудзіро).
Пальці наділені великою кількістю рецепторів, що посилають імпульси в центральну нервову систему. Такудзіро стверджує, що пальці є «дорогами зворотного зв'язку» з тими або іншими органами. Наприклад, натиснення на середній палець тонізує мозок, знижує підвищений кров'яний тиск.
 Натискання на пальці рук варто поєднувати з дихальними вправами по методу Стрельникової, і ці дії значно покращують самопочуття. Натискувати слід від пальця до кінчика, включаючи подушечку, в 3-4 прийоми. Натискати палець потрібно поперемінно на тильну, а потім і на сторони пальців. Тривалість натискання – 3 сек., сила – середня. Обробляються пальці обох рук по черзі. Можна виконувати такі натискання, одночасно промовляючи вірш:



Пальчик-пальчик, де ти був?
З цим братиком в ліс ходив,
З цим братиком щі варив,
З цим братиком кашу їв,
З цим братиком пісні співав.
Цей пальчик в ліс ходив,
Цей пальчик гриб знайшов,
Цей пальчик чистив,
Цей пальчик смажив сам,
Цей пальчик сам все з'їв,
Тому і потовщав.



Вправа 2. Дія на активні точки ніг (по методиці До. Дінейки).
Натискаючи на активні точки підошви, ми стимулюємо функції багатьох внутрішніх органів. Аби надати загальну дію на всі активні точки підошов, слідує сидячи катати палицю. Тривалість – 2–3 хв. На звичайну палицю приклеїли вузькі подовжні смужки з пластмаси. Катання такої палиці надаватиме сильнішу дію на активні точки.
Масаж рефлексогенних зон стопи – особливий спосіб боротьби із стомленням. Зональний самомасаж підошви надає дивно потужну тонізуючу, загальнозміцнюючу дію.



Вправа 3. Масаж біологічно активних точок на вушній раковині.
За допомогою масажу біологічно активних точок на вушній раковині можна швидко підняти загальний тонус нервової системи, зняти стомлення, мобілізувати функції систем, лімітуючих працездатність.
Ретельно промасажувати натисканням середньої сили вушні раковини від верхньої до мочки. Тривалість – 10-15 сек.
Вправа 4. «Слон». 
Стоячи, ноги на ширині плечей або сидячи, притиснути голову до плеча і оглядіти кімнату (клас). Прагнути рухатися всією верхньою частиною тіла, неначе малюєте «вісімку». Під час руху витягнути руку і дивитися на пальці (якщо у полі зору руху вся рука, значить, вправа виконана добре). Повторити іншою рукою.

Вправа 5. «Сова». 
Обхватити плече і «розім'яти» м'язи. Обернути голову і поглянути через одне плече, потім через інше. Опустити голову на груди, дихати глибоко, розслаблюючи м'язи. Повторити вправу, розминаючи інше плече.

Вправа 6. «Жовта мавпа». 
Сидячи за партою, опустити голову на руки, закрити очі, розслабитися і думати лише про жовту мавпу (творчий образ). Образ можна міняти, 

Комментариев нет:

Отправить комментарий